Attention Please...!!!

Saya baru perasan sesuatu kebelakangan ni..ada orang yang tidak bertanggungjawab telah menyiarkan karya saya di Penulisan2u tanpa keizinan saya..kepada orang yang berkenaan, harap dihentikan perbuatan anda..Perbuatan anda mengundang rasa tidak senang hati saya..Juga menghilangkan mood saya untuk menyambung karya ini..Mungkin kerana ada pembaca yang tidak sabar untuk mengetahui kisah selanjutnya menyebabkan orang berkenaan menyiarkan karya yang difotokopi dari blog ini..Kalau ianya disebabkan itu,harap dihentikan ya..Komen yang saya baca di Penulisan2u mengatakan ada pembaca yang telah membaca ending karya ini..Harap tidak berlaku lagi selepas ini.Salam.

7 Response to "Attention Please...!!!"

  1. Anonymous Says:
    April 4, 2009 at 1:39 PM

    huhuhuhu sambung la..
    jahat tol sapa yang wat mcm 2

  2. nana_yoong says:
    April 4, 2009 at 1:47 PM

    xpatut sungguh..

  3. Hafia Hana says:
    April 4, 2009 at 7:58 PM

    bila nk sambung nehh?

  4. Anonymous Says:
    April 5, 2009 at 12:05 AM

    ader gak cam tu erk...x jujur...sabar jew lah erk...habs tu x nak sambg lagi ker?

  5. Anonymous Says:
    April 6, 2009 at 2:43 AM

    x bertanggungjawab betul la ......

  6. Hana Norisa says:
    August 20, 2009 at 2:55 PM

    mengapa begitu jdnya?
    tak bertanggungjwb btul lah org tu...
    ishk3...

  7. Unknown says:
    January 1, 2010 at 1:25 PM

    Nice thanks for sharing with us,..
    Website SEO

Post a Comment